Trist Måndag!!

Blev inte direkt den Måndagen jag hade tänkt mig. Jag planerade ju att vara hemma hela dagen och kanske titta förbi Ikea en snabbis när man nu skulle vara barnledig.Mwn så klart så blev det inte riktigt så utan precis när jag skulle somna om, så ringer dom från dagis att hennes pappa inte har hämtat henne än, så jag ringde till hans mobil men den var avstängd så klart så jag fick gå ditt och hämta henne. Hon blev lite ledsen för hon frågade när jag kom, -mamma du sa ju pappa skulle komma ju. Hm hur ska man förklara för henne att hennes pappa är en åsna. Så det fick bli en promenad bort till öob. Där fick hon springa runt lite och köpa det hon ville. Vill ju inte se henne besviken. Men glad blev hon i allefall yeye:-) och ett strykjärn blev också inköpt, så nu kan jag tvätta alla gardinerna som jag har tänkt göra nu typ 100 år. Ingen dålig promenad på 3 timmar. Riktiga hurtbullar. Sen var det dags för maten so, vanligt, gjorde samma mat som igår fast med lite mer grönsaker och istället för kyckling klubber så blev det lamm bitar med ben. Så jäkla gott. Så nu har man vart ute på promenadoch ätit nyttit så rediga så. Fast nu är dags för att gosa lite farmför tv å garanterat så blir det Tom&Jerru. så bäst att passa på å slappa lite inför en väldigt lång arbetsdag imorgon:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0