Godmorgon!!

morgonpigg för engångs skull:-)men lala ville inte gå upp förren klockan 11 den latmasken.Men det var ganska skönt att softa lite för sig själv med kaffe och datan i lung och ro. Gud vilken skönt väder det var igår, första gången jag kunde gå i tröja åååå....men lala därimot trodde det var sommar och 20 graders varmt för hon skulle gå ut i strumpor och utan jacka som en galning, snacka om å kriga. Mén jag, lala och züre hade en riktigt trevlig dag men både jag och hon var helt slut när vi kom till mig för lala var helt tokig igår och hur jobbig som helst.. jävla 5 års trotsen fy vad jobbig den är. Hon blir som ett litet monster va fan ju. Sitter och funderar lite på hur ofta folk som skiljer sig hittar tillbaka till varandra? För hur vet man det bara är för barnens skull eller om det verkligen finns något att bygga upp nått nytt på efter allt redan har rasat. Kan man verkligen förlåta varandra för allt som har hänt, och det man har gjort mot varandra? eller är det så att min biologiska klock jävel spelar ett spel med mitt huvud? Det enda somjag tänker på att alla beslut jag tar nu drabbar Dilara dubbelst så hårt, även om det ären bra eller dålig sak som jag beslutar, man har ju inget facit i handen. Vem jag än pratar med eller ber om råd så finns det ingen som kan känna så som jag känner nu, hur bra jag än förklarar.Orkaaaaaaa nää nu ska jag upp och städa,,såvi kan gå bort till Ardi en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0