Dagens tankar och probpem!!!!

Ha idag var det tvätt dags i vanlig ordning, tack geniet för att du höll mig sällskap i telefonen, annarshade jag nog aldrig gått upp ur sängen kan jag tänka mig. Sedan var det dags att gå och hämta lala hos sin pappa, men han var på jobbet så lala var hemma med hans nya tjej. Inte oifta man faktist tycker om enns ex nya tjej. Men det gjorde jag faktist hon var hur lätt som helst och prata med.Hon berättade en hel del om lala pappa som jag inte riktigtn visste typ hur han har tänkt, och varfrör han gjorde som han gjorde. Men galen som jag är, på vägen hem började jag faktist fundera på, Om jag faktist gjorde rätt som skiljde mig???? Om det verkligen var värt det? För det hade ju vart en annan sak om jag faktist var lyckligare nu som singel än då som gift?? Så just nu är hela mitt huvud en enda stor soppa. För jag kan inte riktigt skilja på om jag faktist kan tänka mig att vara med han igen, för jag vet ju att lala skulle bli så glad. Men skulle det verkligen hålla den här gången?eller om det är så att allt var så mycket enklare förut när man var två än nu när man måste göra allt själv! Den senaste tiden har jag tänkt mycket på G,sen vi gjorde slut. För vi umgås ju mer nu än vad vi gjorde när vi var tillsamans. Där är det också ett stort frågetecken????? hur fan det står till i hans huvud igentligen? är en sak som jag verkligen vill veta. Tankeställaren fick jag när jag satt och kollade igenom alla mina bilder på facebook ochjag hitta en komentar från en viss åsne person som jag inte direkt tyckta om att läsa. Skitsamma vad det stod men det värsta är att den kommentaren var 4 månader gammal men jag såg den först nu för två veckorsen och inga av mina kompisar på FB hade heller sett den. Jag flippade totalt och ringde upp G och frågade vad fan hans kusin höll på med. För ungefär 4 månader sen skickade hon ett sms till hans tlf och sskrev exakt vad hon tyckte om att han och jag var tillsamans och alla fest bilder och grejer men av respekt till G så läste jag bara de två första raderna av sms.Men det räckte för att jag skulle fatta vad hon menade.. Men just då gjorde inte G så mycket åt saken. Bara tänkte jag är mår männinskan normalt, för hade jag fått nått sånt sms av nån som hade sånna "synpunkter"hade jag köttat den jäveln. Men som vanligt fick jag ju ta hand om det själv och skicka ett mail till hennne och frågade vad fan hon höll på med. Öhhh småbarnen vet tydligen inte vad respekt till äldre är..Hon är endå 10 år yngre än mig. Men G blev mer arg på mig än på henne då kände jag tur att jag gjorde lsut med han, för om han inte kan försvara den han säger att han älskar kan det endå nästan va tycker man ju. Fast nu börjar det beslutet också Svaja lite i vanlig ordning. Nog av detta problem. Hade besök av några kompisar från göteborg. Satt och tjöta lite men sen var dom tvungna att gå. Orkade inte vara social. Jag e fortfarande halv dålig och lala är fortfarande inte helt kry. Men en bra nyhet är i allefall att social helvetet låter mig vara ifred med lala för dom har tydligen fattat att det är inget fel här hemma hos miug. Det tog dom 1 år att fatta det bättre sent än aldrig kan man ju säga:-) Imorrn tänkte jag faktist åka till Ikea, och handla lite till lalas rum för lilla fröken tycker inte om sitt rum längre utan hon vill helst sova och vara i mitt rum så det måste vi ändra på:-) men vi fårse om det blir nått av det. nää nu får detta räcka för ikväll people:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0