Roligaste fotograferingen hittils:-)

Jag måste bara berätta en sak,avlider:-D Idag var d fotografering på dagis så dille duscha å greja..sen ville hon bli model "hon tror att alla snygga e model" så jag föna hennes här och plata det,och spreya hennes lugg så ultra söt..Sen när vi väl skulle ta kort,jag höll på att bryta ihop.han hade lakt typ en slags låda me en yllepläd på som barnen skulle sitta på. Först så tar hon fotografens grodda och gosar me den samtidigt som hon posar, från ingenstans så tar hon upp armarna och posar så "den bilden blev jag helt kär i" sen lägger hon sig på lådan och posar som en galning. Jag höll på å skratta ihjäl mig. Sen ställer hon sig upp och gör nån "prinsess" grej. Jag undrar verkligen vart hon har fått d här model grejerna ifrån. Ungen e ju helt tokig:-D:-D Igår kväll skulle Gabi sätta upp ett nytt vitrin skåp var inte så enkelt utan en beskrivning, tur att han e så händig som han e<3 Dilara e ju helt tokig i honom så hon skulle absolut titta på å hjälpa honom.Så hon satt säkert 1 timme å titta på honom och gav honom muttrarna som han behövde. Sen när han blev klar så sa hon: wow va duktig du är Gabi<3 Sötare och gosigare unge kan jag inte få....hjärtat mitt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0