OMG!!!!!!!

Nu har det hänt igen!! och det är ju inte första gången det händer. Pratade med min lilla syster idag, och hennes kompis som också är 18 år gammal har tagit livet av sig. Nu tror jag det är typ andra eller tredje av hennes kompisar eller i hennes närhet som tar självmord. Den första kompisen hängde sig och nu hon sista som hoppa framför ett tåg. HALLÅ hoppa framför ett tag???????snacka om mod att göra någonting så drastiskt som det! Okej att man kan må så dåligt, men om man vågar och har modet till att hoppa framför ett tåg. hur kan man då inte våga/försöka lösa varför man mår dåligt. NU vet ju inte jag riktigt vad som har hänt. Men om man bara är 18 år gammal och livet har precis börjat så finns det nog inga probblem som inte går att fixa, om man har viljan. Tycker så synd om henne, men kanske önnu mer på dom runt omkring henne familj, kompisar osv som kanske inte fattar någonting om varför hon valde att göra som hon gjorde. Jag fattar iallefall inte varför man gör så... Men i allefall R.I.P MADDE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0