Förbannade karlar

Nu måste jag bli bara klaga. Jag har jobbat som en åsna i en och en halv vecka, plus denna vecka har jag börjat jobba redan klockan 6 på morgonen. Är inte riktig van vid det så fuck vad trött man blir. Idag har det vart värst var vid jobbet vid 6 och var där till tre. Sedan skulle jag hämta lala på dagis,å gud vad jaghade saknat henne, men det hade hon inte gjort tydligen:-) hon ville inte gå hem från dagis alls och vi bråka som vanligt. Så jag var stressad som en åsna och inte nog med det så skulle Dille vara på sin tränning vid 5. så vi han hem å byta kläder och gå ut igen. På träningen gick det inte bättre heller. Hon var extremt mammig, så hon var nästan fast klistrad på mig. Sen var det bara att gå och handla lite sen hem och laga mat plocka undan och natta lala "som fortfarande inte har somnat" så JAAAA jag är rätt så sleten. Imorrn är lala ledig från dagis för jag känner att jag vill vara hemma med henne och bara umgås. Så idag är typ den enda kvällen jag kan sitta uppe utan att stressa att jag måste up fyra med lala för att hinna klart allt så jag tänkte ju så klart "typiskt tjejer" Att jag skulle passa på att vara med Gabi. HMMM eller hur. nu kommer jag till det hela jag skulle klaga på för hell yeaa att jag är förbannad Han har vart med sina kompisar varje dag notera då att det är på nätterna och varje natt sen i torsdags. öhh jaa det är en vecka. Som varken vi har sovit tillsammans för jag måste ju sova för att orka gå vara på jobbet så tidigt på morgonen. vi har knappt sett varandra alls för han kommer ju hem 3-4-5 på nätterna så han sover ju hela dagen te 5. sen när han väl kommer är jag ju helt slut för att enns orka bry mig eller tjafsa att han ska vara med mig med. Palla att hans kompisar gå före mig hela tiden. Jag träffar inte enns mina tjejer lika mycket längre för att jag jobbar hela tiden och för att jag vill lägga min lediga tid på lala. Men så klar karlar så fattar inte han hur jag resonerar utan han tycker bara att jag klagar som vanligt och tycker att jag har jobbat. Och då har jag knappt sagt nåt om det här för jag trodde att han kanske kunde tänka lite själv men öhhh nej tydligen inte. Och inte nog med det sex aa det kommer jag inte håg när vi hade det sist. Har helt tappat min sexlust och vet fan inte vart den har tagit vägen. Kanske beror det på att jag har stressat mycket eller fan vet jag. Men please sexlusten come back!!!! och som grädde på moset så, ringde Blend idag var jättekul att höra hans röst, även om han lät en anning deppig. Så förklarde han att han väntar på en rättegång,för nåt som hände för längesen typ runt då vi bodde tillsammans. JAg trodde ju att han redan hade fått den rättegången, och ahn satte av allt nu udner det året han satt på behandlingshemmet. Men så var det tyvärr inte utan om han har otur nu så kan han få upp tilm ett halv års fängelse igen:-( Jag blir verkligen ledsen för hans skull, han som verkligen försöker att börja om med ett liv utan knark och sån skit. Varje gång han gör nåt bra och verkligen försöker så är det nåt som förstör för honom. Hur fan tror dom att en person som har knarkat största delen av sitt liv, ska kunna börja om och lära sig leva som normala människor om han inte kan få nån som helst break nångång. Nåt är fel på det här jävla rättsystemet. Men håller tummarna, att han håller ut och inte tappar motivationen. För den här gången om han ramlar dit igen, så kommer han knarka ihjäl sig. Hatar den personen han blir då. Utan Heroinet är han en helt underbar kille och den Blend som alla vi vill se. Hoppas hoppas att den "andra" personen aldrig mer kommer tillbaka. "oavsett vad står jag alltid på din sida. Vart du än är vad du än har gjort. Oavsett vilken historia vi har tillsammans. Har du och kommer alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta. Som ingen ingen kan ta ifrån dig. KOZ DAIKET:-) yeye nu har lala somnat ååå vad jag ska bre ut mig i sängen Hell yeaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0