bra början på Halloween:-)

Äntligen hemma efter 16 timmar på jobbet. Sovit skit dåligt inatt med. Drömde nån konstig mardröm om gabi och några till.typ att han gjorde slut och massa grejen och jag var jätte ledsen, så jag var ju tvungen att googla det, och tydligen om man gråter i drömmen så händer det nåt roligt och tvärt om. Men sen vaknade jag mitt i drömmen typ och kunde inte andas jävla panik ångest, sen fick jag mer panik för jag var ju ensam hemma och lala låg ju och sov, Tycker det är skit jobbigt att vara ensam hemma när det händer. Men som tur var så kom Gabi på 5 röda. Så gjorde han så som han brukade göra när jag fick sånna attacker efter jag kom hem från sjukhuset. Så försvinner det fortare. Så jag var ett vrak på morgen när jag skulle jobba. Jag blir alltid deppig när jag har haft en sån attack. Sen skulle lala sova hos mormor nu tills söndag eftersom jag jobbar hela helgen så efter mamma hämta henne så gick jag hem te gabsan och total däcka i 10 minuter. wowwwww!! Men det hjälpte lite för jag blev ju piggare i allefall. Var en aning stressad där jag skulle fixa allt till hamburger tallrikarna så dum som jag är så så skulle jag skära salladen lite snabbt tänkte jag hmm det var ju lyckat jag lyckades skära av mig halva toppen på tummen..har aldrig sett så mycket blod komma ut från ett stackars litet finger. Det va blod på hela handen och der raan ner hur mycket som helst på armen.Gjorde ont som fan..men det värsta var att det inte ville sluta blöda,,jag tror jag bytte plåster och förband 4-5 gånger men det blödde igenom hela tiden, så tillslut fick jag och Fredrik åka te akuten å kolla så det inte var fördjupt såret. Men som tur var så kom vi in ganska fort, och dom tyckte inte man behövde sy så dom plåstra och greja lite med banadage som jag ska ha tills på söndag. Nu e det dags att gosla lite med gabsan, det var längesen faktist. Sen ska jag sova som en åsna och inte vakna förren jag vill vakna gud va skönt ingen alarm på klockan heller:-)yeyyeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0