spykalas.........

Haaa nu har jag spytt nästan konstant i 2 dagar, nu börjar jag bli lite halv grinig. Så jag kände att jag va tvungen att ringa till 1177.. Magsjuka haaa?så nu har jag druckit vätskersättning i 3 timmar börjar kännas lite bättre. men jag e ju hungrig, men vågar inte ätat nåt än..för orka spy IGEN.

AA just det ja celibatet höll i sig i en vecka:-))))))) men det hjälpte till att få lite mer av det jag vill ha. Som sakt man saknar ju inte kossan förren båset e tomt haha dvs man han inte år nån vagina så kanske han fattar att inte ta det för givet. så visst har han kommit över sin vagina fobi iallefall lite. Nu när jag endå har vart på krigstigen så har jag gett han 1 månad på sig att flytta in här på riktigt, inte sova här men ha sina kläder i sin lägenhet. Orka väbta på nåt. Lika bra att ta tjuren vi hornen och köra på:-)

Nu blir det att spela lite på facebook och sova...ska hämta min bebis på dagis imorrn och ta med henne med gabi och köpa sin cykel. Känns att det e lite dags att ställa barnvagnen hemma,, så hon får cykla till dagis:-)

peace, love & respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0