softis helg!!

godmorgon:-)

vakna precis upp med världens migrän och mår skit illa. satans.

igår fick jag springa upp ur sängen för min svägerska skulle köra mig och lillfisen till uddevalla för hon skulle kolla sinna ögon..som jag trodde sp blev det glasögon. så efter ha lämnat henne på dagis och gått hem och bytt om, så blev det stan för jag skulle till min psykolog och lillasyter fick följa med för jag vägra gå själv dit första gången.
ganska trevligt faktist, men jag hade tur det va samma psykolog som jag hade när jag var 20:-) kommer ganska bra överrens med henne. efter det blev det stan och till optikern och hämta några rosa och lila glasögon. "för det var orden av lala ros, lila eller Hallo kitty men dom hade inga sånna med katten så det fick bli vanliga

Jag e ju inte van att se henne i glasögon, men söt blev hon som vanligt:-) sen blev det en tripp till tatueraren för att kolla om man behövde boka tid för att perca sig:-)men det behövde man inte..fanken för tanken var att jag skulle boka tid så skulle sara vara tvungen att följa med..haaa där sprack min plan hihi

men det blir nog tungan endå för tydligen så gör det inte så ont för mann har inga nerver i mitten av tungan eller typ där d gör hål, men lite orolig för jag ska ju te göteborg hela helgen, kul att gå te liseberg med världens svullnaste tunga för med min otur blir den säkert d..eller så gör jag det efter gbg??hmmmm lite beslut ångest ju

har lite dåligt samvete för lala...gud vilken mamma klarar inte av en hel helg med sin egna dotter, menningen var att jag skulle ha henne hela helgen eftersom jag inte är hemma nästa helg, men hennes kusiner kom från göteborg och ville träffa henne, så menningen var att  jag skulle hämta henne kl 6, men jag mådde skit dåligt när jag vakna plus att medicinen som gör mig lung och stabil är slut så jag måste vänta tills tisdag för att hämta ut dom:-( men e ganska stolt över mig själv att jag har klarat i allefall några dagar utan dom:-)

På tisdag ska jag äntligen köpa lalas rosa cykel som hon vill ha:-)hon kommer bli så glad när hon ser den:-)

nu vänta jagr på att gabsan ska komma med maten mums pizza med räkor, köttfärs och champinjoner med vitlöksås hell yea!!

Punkt och slut!! "Gurkan" yahooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0