skit dag!!

Har verkligen mått skit idag,hade varken lust att vakna eller gå upp ur sängen. Har knappt sovit nåt på hela natten vaknat typ 100 gånger. Känner mig deppig och har inte lust med nåt. HAr suttit framför tv och datan hela dagen. Men har i allefall lyckats få i mig lite mat, men kastade hälften. Jag känner mig lite orolig inför imorgon,ska hämta lala på dagis klockan 3, vill inte må så här när hon är hemma, för hon märker med engång om något är fel på mig. Jag har berättat lite att jag e sjuk och att jag har ont i armen så hon ska förstå att mamma inte mår så bra. Men så klart har jag världens gulligaste dotter så hon sa

: mamma om jag var en doktor skulle jag laga din arm så du kan bli frisk:-)
hur söt får man vara?

Vill inte ta tabletter som jag har hemma..det enda dom gör är att få mig att sova,, men den känslan är så skön att slippa känna, slippa ta tag i det som är jobbigt. orka må så här hela tiden. Kan man inte alltid få må hyfsat bra?

En sak har jag funderat på?dåligt självförtroende  När jag var minde hade jag alltid dåligt självförtroende och kände mig inte omtyckt av nån, även om jag hade endel kompisar + min bästa kompis, som jag fortfarande är kompis med. ärligt talat så va jag inte fin alls, för när man såg dom andra tjejerna som fick alla killar och osv. Men jag vet själv att jag e snygg och ser bra ut men så fort jag mår dåligt så försvinner mitt självfötroende med engång men varför?
Men sen läste jag en sak i min ångestbok

 "
självförtroende kan variera beroende på omständigheterna eller den situation man befinner sig i. Det är fullt möjligt att ha ett bra förtroende för sig själv som yrkesman, men ha dålig tilltro till sitt värde som människa"
Kanske är de det som är problemet??uffffffffffffffffffffffffffff
orkaaaa jag får väll helt enkelt ta skiten och så om det hjälper iallefall lite.

som vanligt följ ditt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0