godmorgon eller hur:-(

Sovit som en åsna vallah..mådde inte så bra igår ville bara gå och gömma mig under täcket så jag tog mina lugnande som vanligt några extra med vad helt borta när gabsan kom,,det var inte riktigt menningen men jag kunde knappt gå rackt eller prata riktigt..iallefall jag slapp ju känna det som jag inte ville känna. Ville bara var utvilad när jag skulle hämta lala idag..

Men tyvärr så gick inte det heller,hennes pappa ska till doktorn med henne halv 9 och jag ska vara där kvartt över 10. Så det blev ingen hämtning idag:-(väldigt besviken blev jag hade sett fram imot att hämta henne jättemycket jävla skit.

Så en sak till som har förstört min dag idag. Gabsan så klart. Vad e det med karlar att vara så rädda och försiktiga när det gäller deras familj??????

Han vet mycket väll att jag inte har nåt att göra och bara sitter hemma men endå säger han aldrig kom följ med nånstans och absolut inte när det gäller hans familj han som e hos sin syster varje dag notera då att hon är min granne??hallå?? Det är också en anledning till att jag har gått i celabat, ör att verkligen känna eter och veta om han är den rätta?för om han inte är det så inns det ju ingen anledning att vara tillsammans eller hur??trött jag blir.
en kan man verkligen veta om den man är tillsammans med,verkligen är den rätta? hmmmm det är ju en funderare. MEn sen vet jag inte om jag vill att det ska hända nåt? för hjärtat är fortfarande lite kluvet.
åååå orka sitta och analysera mer fuck it

as always FÖLJ DITT HJÄRTA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0