en helg i göteborg and some other stuff

Vart en ganska händelserik helg. Vart i göteborg med tjejerna - rosh:-(var ganska kul endå mycket sprit, slagsmål endel fint att titta på annars så hade jag hemlängtan redan klockan 1 haha snacka om inbiten thn bo:-) Våga inte dricka som jag brukar göra eftersom jag har vart sjuk hela veckan, och inte tagit min medicin som jag ska.

Har mått riktigt dåligt dom här dagarna, mycket att tänka på,med lala, G och den satans framtiden. Vart redan rätt låg näg när jag vaknade i morse, men ville inte visa för lala att jag var ledsen haram yani. Skulle till hjärntvåttaren idag, men då var hon sjuk, nu när jag behövde henne med satan. Så klart inte nog med det ringer BUP att vi ska ha ett sista mötet eftersom vi som föräldrar har rätt att veta vad dom ska säga till socialen, ha helt plösligt extra press från det hållet. KOmmer jag inte få en lung stund tills d skit mötet blir av.

Sedan har det vart extrem mycket med G. Bodde känslomässigt och annat skit. Jag har ju sakt till honom att han har en månad på sig att flytta in hos mig på ritkigt, annars gör jag slut. För efter så  här lång tid e det änna dags att nåt händer. Man blir ju inte yngre. VILl cokså gifta mig andra gången gillt och skaffa några syskon te lala innan jag blir 30. Just nu verkar den planen gå åt helvete. Iallefall men så har han vart lite off och sett så fundersam ut. Så jag kände att vu behövde sitta och prata lite. Så sa han att om han ska vara med mig, kan han glömma allt vad traditioner är som han har i sin familj. Och att han måste gå imot sin familj. och sånt e  ju skit jobbigt, det betyder att han måste göra exakt samma sak som jag gjorde när jag gifte mig första gången.

Eftersom jag muslim och han kristen så är det inte många på hans sida som skulle acceptera nåt sånt, och inte nog med det så har jag vart gift och har en dotter...what the fuck??så hans sa att han hade tänkt mycket för han tyckte inte att det var rätt varken mot mig eller mot honom, att dra ut på något om det inte skulle gå som vi vill att det ska göra. Och jag känner han bättre än någon hur han funderar och tänker. och jag vet nästan till 80 procent att han aldrig skulle göra det.
Han har inte det i sig, för han tänker ör mycket på vad alla andra säger.
Så nu känna det som jag går runt och väntar på att den sista lilla ska komma och vi gör slut. För jag tänker inte baka med mitt ultimatum hell noooo.
Har verkligen försökt att inte fälla en tår när han ser, men gick nästan åt pipan idag, men som tur var så skulle han gå. Som tur var såg inte lala det heller. Hon var mer upptagen med sin film.
Vet verkligen inte vad jag ska göra om han väljer att inte kämpa för våran skull. V fan gör man då?hur skyddar man sitt hjärta från att bli sårad på ett sånt sätt. Det är ju en helt annan sak om man gör slut för att man har problem eller nåt, men hur fan ofta gör man slut för att man har olika religoner. HALLÅ 2011 got damme:-(

nu ska jag kolla på sex and the city 2 och önska jag var samantha och lika cold harded bitch som hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0