Celibat yahoo!!

Har haft en rolig dag med tjejerna igår, möte upp rosh på tågstationen som kom från malmö och sen hem till Maja som hade gjort tacos. Åt som en man yummii och jag som skulle banta så gick det med den bantningen BLÄ:-(

Jag har bestämt mig för en sak igår när jag vaknade. Jag ska stänga mina ben!!hell yeaaa alltså ingå celibat. Alltså inget sex whats so ever. Varför? joo istället för att lägga ner så mycket tid på att ha sex och tänka på sex, varför inte lägga ner den tiden på varandra?? Jag har vart tillsammans med Mr G i över ett år. Han har inte ändrat på sig värst mycket, utan det är mest jag. För det verkar som killar kommer undan med mycket, och sen ska vi vara nöjda och glada, tacka och ta i mot när vi väl får dreas uppmärksamhet. HELL NO!! Så när jag får som jag vill och lite förändringar/ ring av något slag då är han välkommen in i bastun " det fick jag höra av en tjejkompis att man kan kalla sin ponani:-)

Tydligen så är det värsta tränden att ingå avhållsamhet, Lady Gaga för att nämna någon.

Så nästa gång jag känner mig kåt och vill ha sex tänker jag duscha kallt, springa eller precis vad som helst utan självasta sexet. Får vi se hur det går. För nu är jag sjukt taggad.
Idag är det dag 4 utan sex.

Måste bara skriva en sista sak. Mr G fick lala att städa hela sitt rum innan hon skulle till sin pappa, det har aldrig hänt förut.
Saknar min lillfis jättemycket.

peace love and respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0