Ångest, ångets:-(

ville verkligen inte gå upp ur sängen imorse. Har nåttt skit nu i 4 dagar,vill inte enns träffa kompisar, Inget verkar ju funka, inte enns mina mediciner. Men igår gjorde jag nått jätte dumt.  Jag tog mer än vad jag skulle göra. Doktorn sa 2 men det hjälper jun inget så jag tar lergigana 6 i vanligq.
men igår var det nog ganska mycket men en :-(hur dåsig som helst plust att ångesten inte ger med sig heller. Vill bara attt jag ska bli normal igen.
Men Gabi sa en jävla dålig grej, han sa om jag gör samma som förut med tabletterna så skulle han göra slut
BRA!!!!!!!!! sakt alltså fackfacet. Vem fan säger så till nån som redan mår dåligt. Jo han grrrrrrrrrrrrr

Imorrn blir det att åka te uddevallah med lala, för hon ska kolla sinna ögon. Hoppas inget fel med min lilla hjärtst.

As always: Följ ditt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0