yeyyeee

nu kände jag att det var dags att skriva lite..var ju änna ganska längesen:-) har vart ett par väldigt händelserika 2 veckor både på gott och ont. Vart på möte på socialen angående lillfisen. Gick inte lika bra som jag trodde. Jag tycker lala har blivit jätte duktig när det gäller allt, en helt annat tjej än i våras då allt var huller om buller för oss bägge två. Det är som både jag och hon har fått en helt ny kontakt, mycket beror nog på att jag mår mycket bättre men lite svackor då och då. Men det har ju alla. Men det finns fortfarande små saker som ska göras. och rättas tills. Men det värsta är att allt dessa "små saker" ska göras på 3 månader men hjälå av några från kommuner. Annars tar dom lillen under LVU!!!! hallå hon har ju knappt hunnit fylla 5 än. En till k*k sak är att hennes pappa inte enns vill hjälpa till när han är en stor anledning till allt som har hänt. Han tycker det är bättre att hon ska bo hos någon annan för då har han fått den pay backen han vill ha..fuck facet grrrrr Men i allefall håller tummarna att allt går som det ska. För jag kommer inte klara av att inte ha mitt lilla hjärta hos mig. det räcker dom 2 dagarna hon är hos sin pappa. Nu kommer vi till det roliga:-) jag ska på intervju imorgon på G4S har jag tur så får jag jobba med det jag vill göra kriminalvården:-) yeyee gud jag skulle bli så glad om jag fick det. Men vi får se hur det går imorgon.håller tummarna stenhårt nu. För det här vill jag verkligen. jag har ju diplomet från polispreparand utbildningen från komvux, så jag har redan lite förtur när det gäller sånt, om jag har fattat det rätt. Första braliga nyheten på flera månader. undrar bara hur dom på sos ska säga om det här???? för det lär ju inte bli bättre arbetstider heller.Men man måste ju jobba för att överleva.så please gud give me a break. För hur många back fires ska man behöva palla. Haa snart är det jul också, har inte riktigt kommit in i julstämingen än heller, men jag över väger att åka hem till mamma och pappa på jul med Dilara. det hade hon nog tyckt var skit roligt. Men det e ju det med pappa som spökar lite. Jag har ju inte sett eller pratat med pappa på 3 år...så belive me att jag är hýper nervös. Men mamma skulle bli så glad och mina systrar. Så vi får se vad vi bestämmer att göra. Nä nu är det dags att softliera och samla krafter till imorgon. kyss och adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0